γράφει ο Ίκαρος Μπαμπασάκης | Bookpress,
Τρίτη 15 Μαϊου 2018 »»
«Μια νηφάλια και με ψυχραιμία σκακιστή» επιλογή σύγχρονων μυθιστορημάτων και κλασικών δοκιμίων με αφορμή τη συμπλήρωση πενήντα χρόνων από «το Μεγάλο Γλέντι της Ανθρωπότητας που κορυφώθηκε τον μήνα Μάιο στο Παρίσι, στη Γαλλία.»
Ο θρυλικός γερόλυκος ποιητής Λώρενς Φερλινγκέττι (Lawrence Monsanto Ferlinghetti, 1919-!) έγραψε το 1988, είκοσι χρόνια από τον Μάη του 1968, το τεταραγμένο, παλλόμενο και καταιγιστικό μυθιστόρημα Έρωτας τις Μέρες της Οργής (μτφρ. Βερονίκη Δαλακούρα, εκδ. Απόπειρα). Πρόζα υψηλής θερμοκρασίας, σε αντίθεση με την ψύχραιμη ροή του λόγου της Ντρεφύς, όπου ανακατεύονται πάθη και πόθοι, αλλά και όπου συναντάμε όλες τις «φυλές του Μάη», ιδωμένες με τα μάτια ενός Αμερικανού και με κάποια σύγχυση στους ρόλους. «Το χολ σειόταν», γράφει ο Φερλινγκέττι, «από τους τροτσκιστές, τους μαοϊκούς τους αναρχικούς, τους καταστασιακούς, ενώ το άγαλμα του Βίκτωρος Ουγκώ ήταν σκεπασμένο με τις κόκκινες και μαύρες σημαίες των αναρχικών, και στους τοίχους υπήρχαν παντού γκραφίτι με αποσπάσματα από τον Λένιν, τον Μπακούνιν, τον Προυντόν, τον Τρότσκυ, τον Φουριέ, τον Αϊνστάιν, και τον Γκεβάρα».
Τρίτη 15 Μαϊου 2018 »»
«Μια νηφάλια και με ψυχραιμία σκακιστή» επιλογή σύγχρονων μυθιστορημάτων και κλασικών δοκιμίων με αφορμή τη συμπλήρωση πενήντα χρόνων από «το Μεγάλο Γλέντι της Ανθρωπότητας που κορυφώθηκε τον μήνα Μάιο στο Παρίσι, στη Γαλλία.»
Ο θρυλικός γερόλυκος ποιητής Λώρενς Φερλινγκέττι (Lawrence Monsanto Ferlinghetti, 1919-!) έγραψε το 1988, είκοσι χρόνια από τον Μάη του 1968, το τεταραγμένο, παλλόμενο και καταιγιστικό μυθιστόρημα Έρωτας τις Μέρες της Οργής (μτφρ. Βερονίκη Δαλακούρα, εκδ. Απόπειρα). Πρόζα υψηλής θερμοκρασίας, σε αντίθεση με την ψύχραιμη ροή του λόγου της Ντρεφύς, όπου ανακατεύονται πάθη και πόθοι, αλλά και όπου συναντάμε όλες τις «φυλές του Μάη», ιδωμένες με τα μάτια ενός Αμερικανού και με κάποια σύγχυση στους ρόλους. «Το χολ σειόταν», γράφει ο Φερλινγκέττι, «από τους τροτσκιστές, τους μαοϊκούς τους αναρχικούς, τους καταστασιακούς, ενώ το άγαλμα του Βίκτωρος Ουγκώ ήταν σκεπασμένο με τις κόκκινες και μαύρες σημαίες των αναρχικών, και στους τοίχους υπήρχαν παντού γκραφίτι με αποσπάσματα από τον Λένιν, τον Μπακούνιν, τον Προυντόν, τον Τρότσκυ, τον Φουριέ, τον Αϊνστάιν, και τον Γκεβάρα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου