Φουτουριστικές και ντανταϊστικές ρίζες / happening / event / fluxus / body art / aktionen / performance / Josef Beuys / το σώμα του καλλιτέχνη / οι Εικαστικές Δράσεις ως μνημείο
σσ. 139, σχήμα: 14 × 21 εκ.,
έκδοση χαρτόδετη,
με 16 έγχρωμες εικόνες
I S B N: 960-537-093-x
Απόπειρα, Αθήνα 2006
Οι Εικαστικές Δράσεις, με όποιο όνομα κι αν παρουσιάζονται εισάγουν στην καθημερινότητα μη ορθολογικές, μη παραγωγικές, μη κερδοφόρες μορφές συμπεριφοράς αναδεικνύοντας τοπία εσωτερικής ενέργειας, ιχνηλατώντας σχέσεις αχαρτογράφητες, διασαλεύοντας την τυποποίηση. Τέτοιες συμπεριφορές παρατηρούνταν ανέκαθεν. Πώς έφτασαν όμως να αντιμετωπίζονται ως τέχνη; Πώς εμφανίζονται στην Ελλάδα; Ποια στοιχεία τις χαρακτηρίζουν και πώς μπορεί να τις προσεγγίσει πληρέστερα κανείς;
______________
______________
«Καλύπτει με σοβαρότητα ένα μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία (το πρώτο στο είδος του) και φλερτάρει με αξιώσεις να συμπληρώσει τη διεθνή».
Ο Κώστας Γ. Καρδερίνης γράφει στο MIC »».
σσ. 139, σχήμα: 14 × 21 εκ.,
έκδοση χαρτόδετη,
με 16 έγχρωμες εικόνες
I S B N: 960-537-093-x
Απόπειρα, Αθήνα 2006
Οι Εικαστικές Δράσεις, με όποιο όνομα κι αν παρουσιάζονται εισάγουν στην καθημερινότητα μη ορθολογικές, μη παραγωγικές, μη κερδοφόρες μορφές συμπεριφοράς αναδεικνύοντας τοπία εσωτερικής ενέργειας, ιχνηλατώντας σχέσεις αχαρτογράφητες, διασαλεύοντας την τυποποίηση. Τέτοιες συμπεριφορές παρατηρούνταν ανέκαθεν. Πώς έφτασαν όμως να αντιμετωπίζονται ως τέχνη; Πώς εμφανίζονται στην Ελλάδα; Ποια στοιχεία τις χαρακτηρίζουν και πώς μπορεί να τις προσεγγίσει πληρέστερα κανείς;
______________
Η Δανάη Χονδρού
γεννήθηκε το 1984 στη Θεσσαλονίκη. Το 1994 έκανε ατομική έκθεση ζωγραφικής (Θεσσαλονίκη)
και συμμετείχε στο Πρώτο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Κόμιξ (Αθήνα). Το 1995 συμμετείχε
στην Τρίτη Πανελλήνια Έκθεση Κόμιξ (Θεσσαλονίκη). Το 1997 πήρε μέρος στην
ομαδική έκθεση φωτογραφίας Αυτοπορτραέτα (Θεσσαλονίκη). Το 1999 εκδόθηκε το φυλλάδιό
της Το άλλο κόμιξ (Θεσσαλονίκη). Το
2001 συμμετείχε με το μουσικό κομμάτι «Global Belching» στο φεστιβάλ Mediaterra
(Αθήνα, Σόφια, Βελιγράδι, Μάριμπορ, Όσναμπρουκ, Φραγκφούρτη). Είναι πτυχιούχος
του Τμήματος Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης της Φιλοσοφικής Σχολής του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
______________
«Καλύπτει με σοβαρότητα ένα μεγάλο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία (το πρώτο στο είδος του) και φλερτάρει με αξιώσεις να συμπληρώσει τη διεθνή».
Ο Κώστας Γ. Καρδερίνης γράφει στο MIC »».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου